کالباس گوشت

در زمینه تولید ، پرورش ، کشتار ، بسته بندی مواد غذایی و پروتئینی (گوشت و مرغ و آبزیان) ، لبنیات ، سبزیجات ، صیفی جات ، برنج ، حبوبات ، ادویه جات فعالیت دارد

کالباس گوشت

۹۴ بازديد

کالباس گوشت شهر پروتئین

معرفی محصول : کالباس گوشت

موارد مصرف : بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها ،رستوران ها،مراکز دولتی و خصوصی،کترینگ ها، فست فودها و….

توضیحات بسته بندی : با بسته بندی ویژه شهر پروتئین حمل تا محل خریدار

ویژگی های مثبت محصول : تازه ، قیمت مناسب

 

 

طرز تهیه کالباس گوشت :

برای تهیه کالباس گوشت ابتدا گوشت را به خوبی بشویید و آن را دو بار چرخ نمایید.

سپس گوشت را ورز دهید و گوشت چرخ شده را درون نایلون بریزید و نایلون را به مدت ۱ ساعت درون فریزر قرار دهید تا گوشت یخ بزند و بعد از مدت زمان ذکر شده گوشت را از درون فریزر بیرون آورید سپس به آن نمک بیفزایید و گوشت را ورز دهید و ۳۰ میلی لیتر از مخلوط آب و پودر یخ را درون گوشت بریزید و گوشت را دوباره ورز دهید و تخم مرغ ها را به مخلوط گوشتی اضافه کنید و دوباره گوشت را ورز دهید و باقی مانده روغن و آب را هم به مخلوط گوشتی اضافه کنید و ورز دهید.
در مرحله آخر طرز تهیه کالباس گوشت همه مواد خشک و ادویه ها را به مخلوط گوشتی بیفزایید و دوباره آن را ورز دهید و همه مواد را درون میکسر یا غذاساز بریزید.

پسته و قارچ و هویج و فلفل قرمز را زمانی که مخلوط شدن مواد به پایان رسید به آن اضافه کنید همچنین می توانید این مواد را در هنگام ورز دادن مایه گوشتی به آن اضافه کنید.

 

در مرحله آخر تهیه کالباس خانگی می توانید از دو روش زیر استفاده نمایید :

۱. مخلوط گوشتی را درون چرخ گوشت بریزید و اگر تمایل دارید از بسته بندی های مخصوص سوسیس استفاده نمایید سر مخصوص سوسیس را روی چرخ قرار دهید و مخلوط مواد را درون چرخ گوشت بریزید و بعد از اینکه مواد با یکدیگر به خوبی ترکیب شدند مخلوط مواد را درون کیسه فریزر بریزید و به اندازه دلخواه به آن نخ ببندید تا همه ژامبون ها قطعه قطعه شوند.
در مرحله بعدی طرز تهیه کالباس گوشت درون قابلمه ای مناسب مقداری آب بریزید و قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید و اجازه دهید تا زمانی که آب  گرم می شود ژامبون ها پخته شوند و بعد از اینکه آب به دمای جوش رسید به مدت ۱۵ دقیقه دیگر نیز ژامبون ها را بپزید سپس ژامبون ها را درون مخلوط آب یخ قرار دهید تا خنک شوند و به مدت ۲۴ ساعت آن ها را درون یخچال قرار دهید.

۲. بعد از اینکه مخلوط گوشتی را میکس کردید تکه ای فویل بزرگ را روی میز کار پهن کنید و گوشت را در قسمت بالایی فویل قرار دهید و با دست چرب شده آن را رول کنید و دو سر فویل را به صورت محکم بپیچید.









https://protein-city.com/product/kalbas-gosht/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.