پودر آویشن

در زمینه تولید ، پرورش ، کشتار ، بسته بندی مواد غذایی و پروتئینی (گوشت و مرغ و آبزیان) ، لبنیات ، سبزیجات ، صیفی جات ، برنج ، حبوبات ، ادویه جات فعالیت دارد

پودر آویشن

۹۵ بازديد

پودر آویشن شهر پروتئین

معرفی محصول : پودر آویشن

وزن محصول : 50 گرم

موارد مصرف : بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها ،رستوران ها،مراکز دولتی و خصوصی،کترینگ ها، فست فودها و….

توضیحات بسته بندی : با بسته بندی ویژه شهر پروتئین حمل تا محل خریدار

ویژگی های مثبت محصول : با کیفیت، قیمت مناسب

 

 

 

خواص آویشن :

 

مصرف خوراکی آویشن دارای اثر خلط آور و ضد سرفه‌ی خوبی می‌باشد. به همین دلیل محصولات زیاد به ویژه به صورت شربت از آن تهیه شده است. هم چنین در برونشیت، سیاه‌سرفه و نزله‌ها، به خوبی می‌توان از آن استفاده کرد.

خاصیت ضد میکروب تیمول، بسیار قوی و حدود 25 بار از فنل در مورد تعدادی از میکروب‌ها، بیشتر است.

هم چنین در بعضی محصولات موضعی، به عنوان ضد خارش، ضد میکروب، مالشی قرمز کننده و محرک، محلول‌های حمام و محلول‌های غرغره برای کاهش تورم دهان و گلو، مصرف می‌شود.

کاربرد دیگر آویشن، مصرف آن به صورت پودر در بعضی ادویه‌جات و ترشی‌هاست، هم چنین به طور مستقیم و یا همراه با دیگر گیاهان، به عنوان بو، مزه و ضد نفخ در صنایع غذایی مصرف زیادی دارد.

در طب عوام، اکثراً به خاطر اثرات مسکن، ضد اسپاسم و ضد نفخ، از آن استفاده می‌کنند.

 

مهم‌ترین اثرات گزارش شده آویشن باغی:

 

سقط کننده جنین، آلرژی زا، ضد درد، ضد آلرژی، ضد آلزایمر، ضد آرتریت، ضد میکروب، ضد سلولیت، ضد باکتری، ضد سرطان، ضد ادم، ضد التهاب، ضد موتاژن، ضد اکسیدان، ضد تب، ضد عفونی کننده، ضد اسپاسم، ضد قارچ، ضد کرم، ضد احتقان، ضد سرفه، ضد نفخ، ضد زخم داخلی، ضد کرم آسکاریس، قابض، بازکننده و برونش ها، آنتاگونیست کلسیم، معرق، خلط آور، کاهش دهنده‌ی چربی خون، کاهش دهنده‌ی پرفشاری خون، محرک سیستم ایمنی بدن، حشره کش، کاهش دهنده‌ی ترشحات بزاقی، مسکن و محرک.



https://protein-city.com/product/podre-avishan/

10 خاصیت آویشن؛ گیاه معجزه‌گر در درمان بیماری‌ها

آویشن گیاهی از خانواده‌ی نعناع است که به صورت دمنوش، عرق و ادویه پودری استفاده می‌شود. آویشن به واسطه‌ طعم لذیذی که دارد به عنوان طعم‌دهنده‌ اصلی برخی از غذاها استفاده می‌شود. اما از آنجایی که آویشن خواص دارویی مفیدی از جمله کمک به درمان سرماخوردگی، مشکلات گوارشی و فشار خون دارد، به عنوان یک داروی طبیعی نیز شهرت پیدا کرده‌است. آویشن منبع ویتامین C و A بوده و همچنین سرشار از مواد معدنی مثل مس، فیبر، آهن و منگنز است.

در این مقاله سعی شده ‌است ابتدا به خواص آویشن پرداخته و سپس طرز تهیه‌ی دمنوش آن آموزش داده شود.

آویشن

1. آویشن به کاهش فشار خون کمک می‌کند.

در یک تحقیق نشان داده شد که آویشن ضربان قلب موش‌های دارای فشار خون را به میزان قابل توجهی کاهش می‎دهد و علاوه بر آن به کاهش سطح کلسترول خون آن‌ها نیز کمک می‌کند. یک روش هوشمندانه برای کنترل و کاهش فشار خون، جایگزین کردن نمک غذا با آویشن پودری است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.