همبرگر

در زمینه تولید ، پرورش ، کشتار ، بسته بندی مواد غذایی و پروتئینی (گوشت و مرغ و آبزیان) ، لبنیات ، سبزیجات ، صیفی جات ، برنج ، حبوبات ، ادویه جات فعالیت دارد

همبرگر

۷۹ بازديد

همبرگر شهر پروتئین

معرفی محصول : همبرگر

موارد مصرف : بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها ،رستوران ها،مراکز دولتی و خصوصی،کترینگ ها، فست فودها و….

توضیحات بسته بندی : با بسته بندی ویژه شهر پروتئین حمل تا محل خریدار

ویژگی های مثبت محصول : تازه ، قیمت مناسب

 

 

ویژگیهای گوشت همبرگر : 

  • اولین چیزی که باید برای درست کردن یک همبرگر خوب در نظر داشته باشید استفاده از گوشت مرغوب است. اضافه کردن مواد و طعم‌ دهنده‌های مختلف در مرحله بعد قرار دارد. گوشت خوب بخرید تا همبرگر خوب درست کنید. 
  • گوشت ایده‌آل برای همبرگر از ۸۰٪ گوشت بدون چربی و ۲۰٪ چربی تشکیل شده است. یادتان باشد ۱۵ تا ۲۰ درصد چربی برای درست کردن همبرگر ضروری است، در غیر این صورت همبرگر شما خشک و شکننده می‌شود. 
  • حتما از گوشت چرخ کرده تازه استفاده کنید. گوشت تازه از گوشت بسته بندی شده فشردگی کمتری دارد، علاوه بر این می‌توانید بعد از شکل دادن به گوشت چرخ کرده آن را برای مصارف بعدی بسته بندی کنید و در فریزر بگذارید.

 آماده کردن گوشت

بعد از در نظر گرفتن کیفیت، تازگی و میزان چربی گوشت ورز دادن آن اهمیت پیدا می‌کند. گوشتی که با فشار دست کمتری ورز داده و مخلوط شده باشد نرم‌تر و تردتر از همبرگری خواهد بود که زیاد ورز داده شده باشد. هنگام شکل دادن به گوشت و گرد کردن آن سعی کنید تا جایی که می‌توانید کمتر گوشت را با دستتان بازی دهید، بلکه سعی کنید آن را روی یک سطح صاف با کف دست فشار دهید، سپس دور گوشت را با ضربه‌های آرام انگشت گرد کنید. در عین حال لازم نیست گوشت‌ها خیلی هم‌شکل از آب دربیایند. همان فرم نامنظم گوشت شما را تردتر و دلچسب تر می‌کند.




https://protein-city.com/product/hamberger/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.