قرقاول

در زمینه تولید ، پرورش ، کشتار ، بسته بندی مواد غذایی و پروتئینی (گوشت و مرغ و آبزیان) ، لبنیات ، سبزیجات ، صیفی جات ، برنج ، حبوبات ، ادویه جات فعالیت دارد

قرقاول

۷۴ بازديد

قرقاول شهر پروتئین

معرفی محصول : قرقاول

موارد مصرف : بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها ،رستوران ها،مراکز دولتی و خصوصی،کترینگ ها، فست فودها و….

توضیحات بسته بندی : با بسته بندی ویژه شهر پروتئین حمل تا محل خریدار با ماشینهای یخچالدار

ویژگی های مثبت محصول : کشتار روز ,بدون افت وزن بار به جهت تحویل در محل , قیمت مناسب

 

 

خواص گوشت قرقاول :

گوشت قرقاول بسیار لطیف، سریع‏الهضم، تولیدکننده خون، مقوى هوش، رافع فراموشى و وسواس خصوصاً اگر ۳ روز متوالى کباب آن خورده شود/درمان ناتوانی جنسیتقویت قوای جنسی/ چکاندن زهره و خون آن در چشم جهت آمدن آب در چشم/ انفیه زهره آن جهت رفع نسیان، وسواس، خیالات واهى/ مالیدن سرگین آن جهت درمان لک‏هاى سفید بدن و اصلاح بشره زنان حامله/ خاکستر پر آن سیاه‏کننده مو ولى زود سفید مى‏گردد/ ساییدن استخوان بسیار ساییده شده آن جهت التیام زخم‏ها/96% گوشت قرقاول قابل جذب می باشد/ از مایع مفصل آن برای مصارف دارویی استفاده می شود.

 

 تولید پروتئین و مصرف گوشت قرقاول

استفاده گوشت قرقاول به عنوان یک منبع تامین پروتئین یکی از اهداف اصلی می باشد. گوشت قرقاول یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین انواع گوشت در جهان  به شمار می رود. این گوشت در مقایسه با گوشت مرغ و بوقلمون خواص بیشتری داشته. مقوی تر نیز می باشد. البته افراد زیادی معتقدند که گوشت شکار کبک، قرقاول، آهو و بزکوهی بهتر و لذیذتر از سایر انواع گوشت است. یکی از مشکلات مصرف گوشت قرقاول قیمت گران آن است که خرید را برای خانواده های سطح پایین و متوسط اقتصادی نا ممکن و دشوار می سازد.

پرورش قرقاول معمولا به دو دلیل انجام می شود. دلیل اول کسب درآمددلیل دوم علاقه به این پرنده ی زیبا. در اکثر مواقع فقط کسب درآمد دلیلی برای شروع این کار می باشد. آیا شما هم برای کسب درآمد به فکر پرورش قرقاول افتاده اید؟ اگر جواب شما بله می باشد توصیه میکنیم هرگز به سمت این کار نروید. دلیل این حرف کاملا مشخص می باشد. علاقه نداشتن به قرقاول و تنها به فکر کسب درآمد بودن مطمئنا شما را به موفقیت نخواهد رساند. این مقاله برای کسانی مفید است که ابتدا به قرقاول علاقه داشته و در کنار آن به دنبال راهی برای رسیدن به درآمد می باشند. 

 


https://protein-city.com/product/gharghavol/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.