سوسیس

در زمینه تولید ، پرورش ، کشتار ، بسته بندی مواد غذایی و پروتئینی (گوشت و مرغ و آبزیان) ، لبنیات ، سبزیجات ، صیفی جات ، برنج ، حبوبات ، ادویه جات فعالیت دارد

سوسیس

۸۵ بازديد

سوسیس شهر پروتئین

معرفی محصول : سوسیس

موارد مصرف : بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها ،رستوران ها،مراکز دولتی و خصوصی،کترینگ ها، فست فودها و….

توضیحات بسته بندی : با بسته بندی ویژه شهر پروتئین حمل تا محل خریدار

ویژگی های مثبت محصول : تازه ، قیمت مناسب

 

 

سوسیس چیست؟

یک نوع غذای نسبتا آماده است که از گوشت چرخ‌کرده و سبزیجات خوراکی به همراه چربی حیوانی، نمک، ادویه و در بعضی مواقع گیاهان معطر تهیه می‌شود. معمولاً روی بیشتر سوسیس‌ها، نوعی پوشش توسط کارخانه های قرار می گیرد که در گذشته این پوشش را از روده حیوانات تهیه می‌کردند. امروزه برای تهیه این رویه‌ها معمولاً از کلاژن یا سلولز یا حتی پلاستیک استفاده می شود. سوسیس‌ها به دلیل مواد نگهدارنده زیاد افزوده شده به آنها، تاریخ مصرف طولانی مدت دارند. از انواع سوسیس می توان به کوکتل پنیر، کوکتل ویژه، هات داگ، هات داگ شکاری، کراکوف و بسیاری موراد دیگر اشاره کرد. عموماسوسیس را باید قبل از مصرف، روی حرارت آتش پخت یا این که در روغن سرخ شود؛ چراکه خوردن آن به صورت خام برای سلامت بدن ضرر دارد.

 

مواد تشکیل دهنده سوسیس و کالباس

عنصر اصلی تشکیل دهنده سوسیس و کالباس، گوشت و مرغ به همراه سبزیجات و ادویه است. برای تهیه سویس و کالباس در خانه به موادی مثل سیر، زرده تخم مرغ، آرد، فلفل سیاه، نمک، دارچین، زنجبیل، هل، میخک، جوز هندی و روغن مایع نیاز است. ابتدا تمامی این موارد را با یکدیگر ترکیب کرده و سپس می توایند آن ها را روی حرارت آتش گریل کرده یا این که در روغن سرخ کنید.

 

 

https://protein-city.com/product/sosis/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.