بوقلمون

در زمینه تولید ، پرورش ، کشتار ، بسته بندی مواد غذایی و پروتئینی (گوشت و مرغ و آبزیان) ، لبنیات ، سبزیجات ، صیفی جات ، برنج ، حبوبات ، ادویه جات فعالیت دارد

بوقلمون

۸۸ بازديد

بوقلمون شهر پروتئین

معرفی محصول : بوقلمون

موارد مصرف : بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها ،رستوران ها،مراکز دولتی و خصوصی،کترینگ ها، فست فودها و….

توضیحات بسته بندی : با بسته بندی ویژه شهر پروتئین حمل تا محل خریدار با ماشینهای یخچالدار

ویژگی های مثبت محصول : کشتار روز ,بدون افت وزن بار به جهت تحویل در محل , قیمت مناسب

 

 

خواص گوشت بوقلمون :

بوقلمون کلسترول بد خون را کاهش می ‏‏دهد، آرامش و سرحالی ایجاد می‏کند، از سرطان جلوگیری می‏کند، ترشح هورمون تستوسترون را افزایش می‏دهد، سیستم ایمنی را تقویت می‏کند. گوشت سفید و بدون پوست آن، یک ماده غذایی با پروتئین بالا و چربی کم است. کسانی که باید غذا‌های کم چرب بخورند، می‏توانند از قسمت سفید گوشت بوقلمون استفاده کنند.

 کاهش کلسترول بد خون:

قسمت روشن‏تر گوشت بوقلمون که بدون پوست باشد، دارای چربی، چربی اشباع و کلسترول کمتری از گوشت مرغ و گاو است.

 

 جلوگیری از سرطان:

اسید آمینه تریپتوفان برای فعالیت سلول‏های T. لازم است. سلول‏های T. یک نوع از سلول‏های سیستم ایمنی بدن هستند که سلول‏های سرطانی را از بین می‏برند. در فقدان تریپتوفان، سلول T. فعال می‏میرند.

 

 ایجاد آرامش و سرحالی:

ناقلین عصبی از اسید‌های آمینه تشکیل می‏شوند و ناقل عصبی به نام “سروتونین” از اسید آمینه تریپتوفان تشکیل شده است. سروتونین باعث سرحالی و آرامش در بدن می‏شود؛ لذا مصرف غذا‌هایی مثل بوقلمون باعث سرحالی می‏شود.

در یک بررسی، به ۱۵ خانمی که سابقه‌ی ابتلا به افسردگی داشتند، دو نوع ترکیب اسید آمینه‏‏ای دادند. یک نوع ترکیب دارای اسید آمینه تریپتوفان بود و دیگری آن را نداشت. بعد از مصرف ترکیب بدون تریپتوفان، ۱۰ تا از این خانم‏ها دچار علائم افسردگی موقتی، ولی قابل توجه شدند. ولی بعد از مصرف ترکیب حاوی اسید آمینه تریپتوفان هیچ نوع تغییری در روحیه و حالت روانی این خانم‏ها مشاهده نشد.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن:

مدارک زیادی وجود دارد که نشان می‏ دهد اسید آمینه تریپتوفان، نقش اساسی در سیستم ایمنی بدن به عهده دارد. یک مطالعه روی موش‏ها نشان داد که متابولیت‏های تریپتوفان (مولکول‏های ناشی از تجزیه تریپتوفان در بدن) اثر دارو‌هایی را دارند که برای کاهش علائم بیماری ام اس استفاده می‏شوند. بیماری ام اس یک نوع بیماری‏ مربوط به سیستم ایمنی بدن است.

 

 افزایش هورمون تستوسترون:

پروتئین موجود در گوشت بوقلمون که به طور طبیعی (بدون استفاده از مواد شیمیایی و هورمونی) پرورش داده شده است، میزان هورمون تستوسترون را در بدن آقایان، در حد مطلوب نگه می‏دارد. ولی هورمون‏هایی که در پرورش بوقلمون‏های صنعتی استفاده می‏شوند، تولید هورمون استروژن (هورمون زنانه) را افزایش و هورمون تستوترون را کاهش می‌دهند.

کمبود پروتئین در برنامه غذایی مردان مسّن، منجر به افزایش گلوبولین باند شده با هورمون جنسی و کاهش فعالیت هورمون تستوسترون می‏شود. کاهش اثر تستوسترون باعث کاهش عملکرد جنسی و توده عضلانی و گلبول‏های قرمز خون می‏شود و منجر به پوکی استخوان می‏گردد.

قسمت روشن‏تر گوشت بوقلمون که بدون پوست باشد، دارای چربی، چربی اشباع و کلسترول کمتری از گوشت مرغ و گاو است.

بهبود کم‏خوابی:

اسید آمینه تریپتوفان نقش مهمی در خوابیدن دارد و باعث بهبود خواب در مبتلایان به بی‏خوابی مزمن می‏شود.





https://protein-city.com/product/bogalamon/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.