برنج طارم محلی

در زمینه تولید ، پرورش ، کشتار ، بسته بندی مواد غذایی و پروتئینی (گوشت و مرغ و آبزیان) ، لبنیات ، سبزیجات ، صیفی جات ، برنج ، حبوبات ، ادویه جات فعالیت دارد

برنج طارم محلی

۷۳ بازديد

برنج طارم محلی شهر پروتئین

معرفی محصول : برنج طارم محلی مازندران

وزن محصول : 10 کیلو

موارد مصرف : بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها ،رستوران ها،مراکز دولتی و خصوصی،کترینگ ها، فست فودها و….

توضیحات بسته بندی : با بسته بندی ویژه شهر پروتئین حمل تا محل خریدار

ویژگی های مثبت محصول : کشت در بهترین شالیزارهای ایران، بدون کمترین ناخالصی، برنج یکدست، درجه یک، ممتاز، همکاریی با کارآفرین های کوچک و بزرگ و کشاورزان محترم جهت کاشت و برداشت

 

 

برنج طارم : 

 

طارم یکی از شهر های شمالی استان زنجان است و به استان های گیلان , قزوین و اردبیل نزدیک است . اعم از محصولاتی که در‌این شهر کاشته میشود میتوان به برنج اشاره نمود . اما روستای طارم سر نیز در استان گیلان و در حوالی شهر کوچصفهان قراردارد که شباهت اسمی با این ناحیه داراست و البته محصول غالب این آبادی هم برنج است .

این برنج بدون دلیل تحت عنوان مارک یک کدام از شایسته ترین برنج های بازار تعیین نشده است . ولی بستگی به نوع برنج هم دارد که هاشمی یا این که صدری یا این که دم سیاه باشد این برنج دارنده قد زیاد مطلوب و بو مطبوعی است و بعداز پخت خوب تر از باقی برنج ها ری می دهد .

در شهرستان طارم روستای به نام درام وجود دارد که دارای هوایی بسیار سرد است و رود های بسیاری از رشته کوه های همسایه از این ده رد میشود که کشاورزی در‌این روستا را راحت تر نموده است . هوای سرد این ده بر طعم و عطر برنج های برداشت شده از اینجا تاثیر نهاده است و یک کدام از شایسته ترین برنج های طارم از این آبادی برداشت میشود .


https://protein-city.com/product/berenj-tarom-mahali/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.