برنج صدری گیلان

در زمینه تولید ، پرورش ، کشتار ، بسته بندی مواد غذایی و پروتئینی (گوشت و مرغ و آبزیان) ، لبنیات ، سبزیجات ، صیفی جات ، برنج ، حبوبات ، ادویه جات فعالیت دارد

برنج صدری گیلان

۸۴ بازديد

برنج صدری گیلان شهر پروتئین

معرفی محصول : برنج صدری گیلان

موارد مصرف : بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها ،رستوران ها،مراکز دولتی و خصوصی،کترینگ ها، فست فودها و….

توضیحات بسته بندی : با بسته بندی ویژه شهر پروتئین حمل تا محل خریدار

ویژگی های مثبت محصول : کشت در بهترین شالیزارهای ایران، بدون کمترین ناخالصی، برنج یکدست، درجه یک، ممتاز، همکاریی با کارآفرین های کوچک و بزرگ و کشاورزان محترم جهت کاشت و برداشت

برنج صدری چیست

ارقام صدری از بهترین و مرغوبترین ارقام کیفی برنج بومی یا محلی کشور بوده که در استان گیلان کشت می گردد. برنج صدری به ۳ دسته دم سیاه، دم زرد و دم قرمز تقسیم میشود که در حال حاضر نوع دم زرد و دم قرمز آن به دلیل بهره برداری پایین نسبت به نوع دم سیاه کم تر کشت میشود. برنج صدری دم سیاه گیلان کشت بعد از پخت قد و عطر و طعم بسیار عالی دارد که به همین دلیل به برنج مجلسی معروف است برنج صدری دم سیاه مخصوص مشتریان سخت پسند است .

برنج صدری بسیار سبک و خوش حضم است و بعد از میل کردن به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهید داشت. این برنج بعد از پخت تا چند ساعت نرم می مانند که از ویژگی های بارز این برنج است.

 

خرید عمده برنج صدری

گیلان کشت با تکیه بر توان تولیدی خود امکان تامین برنج به صورت عمده برای مشتریان گرامی را دارا است. یکی از نکات بسیار مهم در خرید برنج عمده کیفیت یکسان در کل بار خریداری است به نحوی که گونی اول برنج با گونی آخر برنج نباید اختلافی از نظر کیفی داشته باشد این امر به کمک کشت مکانیزه در مزارع تصیح اراضی شده و با استفاده از بذر مرغوب امکان پذیر است. کارشناسان گیلان کشت با برنامه ریزی های بلند مدت که از یکسال قبل از سال زراعی شروع می شود این کیفیت را به تحقق میرسانند.

 

نگه داری برنج صدری

برنج را در جای خشک نگهداری کنید و ترجیحا از سطح زمین فاصله دهید. در مکان هایی از منزل یا انبار که رطوبت بالا دارد احتمال شپشک برنج بالا است. جهت اطمینان خاطر میتوانید چند حبه سیر درون ظرف یا گونی برنج یا در انبارها لا به لای برنج قرار دهید تا از نزدیکی هر گونه حشره عایق شود. اگر زمانی برنج شما شپشک زد نگران نباشید. برنج را درون هوای آزاد پهن کنید و مقداری نمک روی آن بپاشید. بعد از یک روز برنج را جمع و مصرف کنید.

https://protein-city.com/product/rice-sadri-gilan/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.